کتابخانه عمومی امام علی (ع) هیرمند

اخبار کتابخانه
تحولات کتابخانه

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

همزمان با بیست و ششمین دوره هفته کتاب؛ بیش از 300 برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان برگزار می شود سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری بیش از 300 برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان همزمان با هفته کتاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان، حامدزارعی، سرپرست اداره کل با تشریح برنامه های بیست و ششمین دوره هفته کتاب و گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار ، گفت: در این هفته کتابخانه عمومی روستایی فدک در روستای قلعه نو شهرستان زهک افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: همچنین  112  نشست کتاب‌خوان شامل 11نشست تخصصی، 53 نشست کتابخانه ای و 48 نشست مدرسه ای با همکاری کتابداران و مدارس سطح استان برگزار خواهد شد.

زارعی افزود: در ایام گرامیداشت مقام کتاب، کتابخوانی و کتابدار از 6 عنوان کتاب رونمایی خواهد شد. همچنین 12 جلسه نقد کتاب با حضور نویسندگان استان و بیش از 15 مسابقه کتابخوانی در سطح استان اجرا می شود.

سرپرست کتابخانه های عمومی استان، بازدید مسؤلان از کتابخانه ها، حضور کتابداران در مدارس، برپایی نمایشگاه های کتاب، برگزاری جلسات قصه گویی، شاهنامه خوانی، نقد کتاب، معرفی کتاب در رادیو شهری و عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

وی افزود: ویژه برنامه تقدیر از فعالان حوزه کتاب، کتابخوانی و کتابداران نیز در روز 27 آبان برگزار خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۷ ، ۱۲:۵۷
حسین پودینه

                                  http://uupload.ir/files/q0o_ax2.jpg                                                                بیست و چهارم آبان ماه اغاز هفته کتاب و کتابخوانی مبارک باد. قابل توجه تمامی شهروندان : عضویت در کتابخانه های عمومی در تاریخ 24 آبان ماه منوط به پرداخت 5000 ریال حق صدور کارت، رایگان می باشد و هیچ هزینه دیگری ندارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۷ ، ۱۲:۴۴
حسین پودینه